Obchodní podmínky

I. SMLUVNÍ STRANY

VERMALI GROUP s.r.o.
Benediktská 722/11
Staré Město
110 00 Praha 1, Česká republika
Kontaktní adresa: J.A.Bati 5542, 760 01 Zlín

Provozní doba: Pondělí a pátek: 9:00-17:00, případně po předchozí domluvě na 733 184 067.
IČ: 02693291, CZ02693291, Spisová značka: C 222405 vedená u Městského soudu v Praze(dále jen “dodavatel”)

a

fyzická nebo právnická osoba, která dokončí objednávku zboží/služby na webových stránkách tohoto obchodu (www.vermali.cz) nebo jakákoli další osoba která se zaregistruje, přihlásí se k soutěži či odběru novinek nebo objedná zboží telefonicky, e-mailem, osobně či jakýmkoli jiným způsobem
(dále jen “odběratel”).

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

II. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi dodavatelem/prodávajícím a odběratelem/kupujícím. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.vermali.cz

Podáním závazné objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami, jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Kupující je zároveň dostatečně informován před vlastním odesláním objednávky o možnosti seznámit se s obchodními podmínkami a reklamačním řádem.

Veškerý prezentovaný obsah na stránce www.vermali.cz , jako obrazy, fotky, text apod. je chráněn autorským zákonem (zákon č.121/2000sb) Jakékoliv kopírování , používání nebo publikování bez písemného souhlasu VERMALI GROUP s.r.o.je zakázáno.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online. V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

III. DODACÍ PODMÍNKY

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, ve lhůtě uvedené u jednotlivého zboží. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Zásilky doručujeme prostřednictvím České pošty, kurýrní společnosti Geis CZ s.r.o. v rámci České republiky, Slovenské republiky a společnosti Uloženka s.r.o.

Zásilky se vždy snažíme expedovat do druhého dne od přijetí objednávky, pokud je zboží na skladě, v opačném případě je třeba se informovat u prodejce. U zásilek do zahraničí se doba dodání může prodloužit o dva, až tři dny.

V případě velkého zájmu o zboží může dojít ke stornu objednávky z důvodu nedostupnosti určitých položek. V takovém případě přijměte naši omluvu. O případném vyprodání zboží budete informováni s dalším postupem a s odpovídající náhradou. Děkujeme za pochopení.

Zboží nemusí vždy odpovídat ilustrativnímu obrázku uvedenému u daného produktu (velikost, druh barvy).

IV. ZPŮSOB PLATBY

Platbu lze provést bankovním převodem na náš bankovní účet u Fio bank viz níže, nebo hotově při převzetí (tzv. dobírka). Při platbě je nutné uvádět variabilní symbol = číslo objednávky, které vám zašleme v potvrzovacím emailu. Platbu můžete provést také skrz platební bránu ThePay.cz, s.r.o.

Naše čísla účtů:
CZ: 2800551205/2010
CZ2720100000002800551205
FIOBCZPPXXX

EURO: 2000551215/2010
CZ8420100000002000551215
FIOBCZPPXXX

V. EXPEDIČNÍ NÁKLADY

K ceně zboží účtujeme expediční poplatek (poštovné, balné, příp. doběrečné). S výší poplatku je spotřebitel je kupující seznámen nejpozději při vyplnění objednávkového formuláře. V případě výše objednávky nad určitou hodnotu si dodavatel vyhrazuje právo snížit cenu expedičního poplatku na 0 Kč.

Zásilky doručujeme prostřednictvím České pošty, kurýrní společnosti Geis CZ s.r.o. v rámci České republiky, Slovenské republiky a společnosti Uloženka s.r.o.

Zboží zasílané kurýrní službou v rámci ČR při platbě předem 99 Kč, dobírkou za 120 Kč, Českou poštou 105 Kč, nebo prostřednictvím společnosti Uloženka s.r.o. za 56 Kč. V rámci zahraničí je poštovné jednotné 110 Kč.

Osobní převzetí je možné na provozovně ve Zlíně J.A.Bati 5542, 42.budova areál Svit, 760 01 Zlín. Zásilky se vždy snažíme expedovat do druhého dne od přijetí objednávky, pokud je zboží na skladě, v opačném případě je třeba se informovat u prodejce.

VI. PLATNOST CEN

Všechny ceny uvedené u příslušného zboží jsou platné do odvolání. Dodavatel je plátcem DPH. Uvedené ceny jsou tedy koncové. Dodavatel si vyhrazuje právo omylu, popřípadě technické chyby systému a v případě chybné ceny je oprávněn stornovat objednávku dle svého uvážení.Slevové kupóny nejsou sčítatelné. Poštovné ZDARMA nad určitou výši objednávky se počítá vždy z ceny PO uplatnění kupónu není-li uvedeno jinak.

VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY UZAVŘENÉ ZA POUŽITÍ PROSTŘEDKŮ DÁLKOVÉ KOMUNIKACE

Spotřebitel může do 14 dnů v souladu s § 53(7) občanského zákoníku bez udání důvodu od smlouvy odstoupit a zboží vrátit / vyměnit. Dodavatel vrátí peníze za odmítnuté zboží do 14 dní od doručení odstoupení od smlouvy. Předpokladem je doručení vraceného zboží v původním stavu. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku). Dodavatel si vyhrazuje právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Příslušnou částku zašleme na Váš účet.

V případě, že žádáte o výměnu zboží nebo vrácení peněz, zašlete nám výrobek zpět bez známek používání, nepoškozený, včetně visaček a nejlépe v původním obalu spolu s účtenkou.

Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě. (Např. vhodným obalem pro zaslání podprsenky je originální krabička nikoli obálka).

Zboží poškozené při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu nelze vyměnit nebo za takové zboží žádat vrácení peněz. V takovém případě nebude zasláno zboží zpět odběrateli, ale bude připraveno k vyzvednutí odběratelem v provozovně dodavatele (viz kontakt na dodavatele).

Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

VIII. ZÁRUKA A REKLAMACE

Na prodávané zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců pro spotřebitele dle Občanského zákoníku. Postup při reklamaci zboží řeší reklamační řád, který naleznete na konci obchodních podmínek.

IX. VÝMĚNA/VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud obdržíte v důsledku nesprávného výběru výrobek, který Vám nevyhovuje svou velikostí, zašleme Vám jiný Vámi vybraný výrobek. Pro domluvení výměny nás kontaktujte e-mailem eshop@vermali.cz nebo telefonicky 733 184 067. Výměna zboží je zpoplatněna standardním poplatkem za poštovné a balné. V případě že chcete zboží vrátit, zašlete ho prosíme na kontaktní adresu a připište jakým způsobem si přejete vrátit peníze. Peníze vracíme bankovním převodem. Výměna / vrácení zboží je možná ve lhůtě do 14 dnů od převzetí výrobku odběratelem.

X. ŘEŠENÍ SPORU

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

XI. OSOBNÍ ÚDAJE

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Veškeré nakládání s osobními údaji zákazníků se řídí zákonem č. 101/2000 Sb., Zákonem o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a ostatními právními předpisy platnými na území ČR. Zákazník svým svobodným rozhodnutím (tedy objednávkou na www.vermali.cz, přihlášením do newsletteru, účastí v soutěži) dává najevo, že si je vědom všech výše uvedených skutečností a souhlasí s dalším zpracováním svých osobních údajů pro účely obchodní činnosti provozovatele těchto stránek dokud svůj souhlas písemně neodvolá.

Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné a tento souhlas můžete kdykoli písemně odvolat. Dodavatel použije osobní údaje zejména pro vyřízení objednávky odběratele a za tímto účelem je může předat i pověřené třetí osobě. E-mailové adresy mohou být využity pro zaslání obchodních sdělení nevyjádří-li se zákazník (přihlášený do odběru newsletteru, účastník soutěže, objednávající po telefonu/emailu) jinak.

XII. KONTAKT NA DODAVATELE

VERMALI GROUP s.r.o.

Telefon CZ: +420 733 184 067
Telefon SK: +421 907 195 984
Adresa pro zasílání písemností a balíčků: www.vermali.cz, VERMALI GROUP s.r.o. J.A.Bati 5542, 760 01 Zlín

E-mail: eshop@vermali.cz
Web: www.vermali.cz
Dodavatel je zapsán v registru obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze