Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

I. SMLUVNÍ STRANY

VERMALI GROUP s.r.o.
Benediktská 722/11
Staré Město
110 00 Praha 1, Česká republika
Kontaktní adresa: Podlesí 5307, Zlín 760 05

Provozní doba: Pondělí až pátek: 8:30 – 15:30, případně po předchozí domluvě na telefonním čísle 733 184 067.
IČ: 02693291, CZ02693291, Spisová značka: C 222405 vedená u Městského soudu v Praze (dále jen “dodavatel”)

a

fyzická, nebo právnická osoba, která dokončí objednávku zboží/služby na webových stránkách tohoto obchodu (www.vermali.cz), nebo jakákoli další osoba která se zaregistruje, přihlásí se k soutěži či odběru novinek, nebo objedná zboží telefonicky, e-mailem, osobně či jakýmkoli jiným způsobem
(dále jen “odběratel”).

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

II. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi dodavatelem/prodávajícím a odběratelem/kupujícím. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.vermali.cz

Podáním závazné objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami, jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Kupující je zároveň dostatečně informován před vlastním odesláním objednávky o možnosti seznámit se s obchodními podmínkami a reklamačním řádem.

Veškerý prezentovaný obsah na stránce www.vermali.cz, jako obrazy, fotky, text apod. je chráněn autorským zákonem (zákon č.121/2000sb) Jakékoliv kopírování, používání, nebo publikování bez písemného souhlasu VERMALI GROUP s.r.o.je zakázáno.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online. V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

III. DODACÍ PODMÍNKY

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, ve lhůtě uvedené u jednotlivého zboží. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Zásilky doručujeme prostřednictvím  kurýrní společnosti Geis CZ s.r.o. v rámci České republiky, Slovenské republiky a společnosti  Zásilkovna s.r.o., popřípadě osobním odběrem na adrese Podlesí 5307, Zlín 760 05.

Zásilky se vždy snažíme expedovat do druhého dne od přijetí objednávky, pokud je zboží na skladě, v opačném případě je třeba se informovat u prodejce. U zásilek do zahraničí se doba dodání může prodloužit o dva, až tři dny.

V případě velkého zájmu o zboží může dojít ke stornu objednávky z důvodu nedostupnosti určitých položek. V takovém případě přijměte naši omluvu. O případném vyprodání zboží budete informováni s dalším postupem a s odpovídající náhradou. Děkujeme za pochopení.

Zboží nemusí vždy odpovídat ilustrativnímu obrázku uvedenému u daného produktu (velikost, druh barvy).

IV. ZPŮSOB PLATBY

Platbu lze provést bankovním převodem na náš bankovní účet u Fio bank viz níže, nebo hotově při převzetí (tzv. dobírka). Při platbě je nutné uvádět variabilní symbol = číslo objednávky, které vám zašleme v potvrzovacím emailu. Platbu můžete provést také skrz platební bránu Comgate a.s.Naše čísla účtů:
CZ: 2800551205/2010
CZ2720100000002800551205
FIOBCZPPXXX

EURO: 2000551215/2010
CZ8420100000002000551215
FIOBCZPPXXX

V. EXPEDIČNÍ NÁKLADY

K ceně zboží účtujeme expediční poplatek (poštovné, balné, příp. doběrečné). S výší poplatku je kupující seznámen nejpozději při vyplnění objednávkového formuláře. V případě výše objednávky nad určitou hodnotu si dodavatel vyhrazuje právo snížit cenu expedičního poplatku na 0 Kč.

Zásilky doručujeme prostřednictvím kurýrní společnosti Geis CZ s.r.o. v rámci České republiky, Slovenské republiky a společnosti Zásilkovna s.r.o., popřípadě osobním odběrem na adrese Podlesí 5307, Zlín 760 05.

Zboží zasílané kurýrní službou v rámci ČR při platbě předem 99 Kčdobírkou za 129 Kč, , nebo prostřednictvím společnosti Zásilkovna s.r.o. za 58Kč při dobírce 73 Kč. V rámci zahraničí je poštovné stanoveno individuálně, v závislosti na lokalitě doručení a velikosti zásilky.

Osobní převzetí je možné na provozovně ve Zlíně Podlesí 5307, Zlín 760 05, Jižní Svahy. Zásilky se vždy snažíme expedovat do druhého dne od přijetí objednávky, pokud je zboží na skladě, v opačném případě je třeba se informovat u prodejce.

VI. PLATNOST CEN

Všechny ceny uvedené u příslušného zboží jsou platné do odvolání. Dodavatel je plátcem DPH. Uvedené ceny jsou tedy koncové. Dodavatel si vyhrazuje právo omylu, popřípadě technické chyby systému a v případě chybné ceny je oprávněn stornovat objednávku dle svého uvážení.Slevové kupóny nejsou sčítatelné. Poštovné ZDARMA nad určitou výši objednávky se počítá vždy z ceny PO uplatnění kupónu není-li uvedeno jinak.

VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY UZAVŘENÉ ZA POUŽITÍ PROSTŘEDKŮ DÁLKOVÉ KOMUNIKACE

Spotřebitel může do 14 dnů v souladu s § 53(7) občanského zákoníku bez udání důvodu od smlouvy odstoupit a zboží vrátit / vyměnit. Dodavatel vrátí peníze za odmítnuté zboží do 14 dní od doručení odstoupení od smlouvy. Předpokladem je doručení vraceného zboží v původním stavu. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku). Dodavatel si vyhrazuje právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Příslušnou částku zašleme na Váš účet.

V případě, že žádáte o výměnu zboží nebo vrácení peněz, zašlete nám výrobek zpět bez známek používání, nepoškozený, včetně visaček a nejlépe v původním obalu spolu s účtenkou.

Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě. (Např. vhodným obalem pro zaslání podprsenky je originální krabička nikoli obálka).

Zboží poškozené při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu nelze vyměnit, nebo za takové zboží žádat vrácení peněz. V takovém případě nebude zasláno zboží zpět odběrateli, ale bude připraveno k vyzvednutí odběratelem v provozovně dodavatele (viz kontakt na dodavatele).

Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

VIII. ZÁRUKA A REKLAMACE

Na prodávané zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců pro spotřebitele dle Občanského zákoníku. Postup při reklamaci zboží řeší reklamační řád, který naleznete na konci obchodních podmínek.

IX. VÝMĚNA/VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud obdržíte v důsledku nesprávného výběru výrobek, který Vám nevyhovuje svou velikostí, zašleme Vám jiný Vámi vybraný výrobek. Pro domluvení výměny nás kontaktujte e-mailem eshop@vermali.cz, nebo telefonicky +420 733 184 067. Výměna zboží je zpoplatněna standardním poplatkem za poštovné a balné. V případě že chcete zboží vrátit, zašlete ho prosíme na kontaktní adresu a připište jakým způsobem si přejete vrátit peníze. Peníze vracíme bankovním převodem. Výměna / vrácení zboží je možná ve lhůtě do 14 dnů od převzetí výrobku odběratelem.

X. ŘEŠENÍ SPORU

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

XI. OSOBNÍ ÚDAJE

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Veškeré nakládání s osobními údaji zákazníků se řídí zákonem č. 101/2000 Sb., Zákonem o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a ostatními právními předpisy platnými na území ČR. Zákazník svým svobodným rozhodnutím (tedy objednávkou na www.vermali.cz, přihlášením do newsletteru, účastí v soutěži) dává najevo, že si je vědom všech výše uvedených skutečností a souhlasí s dalším zpracováním svých osobních údajů pro účely obchodní činnosti provozovatele těchto stránek dokud svůj souhlas písemně neodvolá.

Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné a tento souhlas můžete kdykoli písemně odvolat. Dodavatel použije osobní údaje zejména pro vyřízení objednávky odběratele a za tímto účelem je může předat i pověřené třetí osobě. E-mailové adresy mohou být využity pro zaslání obchodních sdělení nevyjádří-li se zákazník (přihlášený do odběru newsletteru, účastník soutěže, objednávající po telefonu/emailu) jinak.

XII. KONTAKT NA DODAVATELE

VERMALI GROUP s.r.o.

Telefon CZ: +420 733 184 067
Telefon SK: +421 907 195 984
Adresa pro zasílání písemností a balíčků: www.vermali.cz, VERMALI GROUP s.r.o. Podlesí 5307, Jižní Svahy – Zlín E-mail: eshop@vermali.cz
Webwww.vermali.cz
Dodavatel je zapsán v registru obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze spisová značka: C 222405

DOPRAVA A PLATBA

 

Při nákupu nad 2000 Kč od nás máte dopravu a platbu ZCELA ZDARMA !!

 

 

Osobní odběr na pobočkách Zásilkovny

Doručení do 2-3 pracovních dní. O stavu zásilky budete informováni e-mailem i SMS zprávou. Možnost vyzvednutí zásilky na vybraném výdejním místě (na výběr v nákupním košíku). Zásilka je na výdejním místě uložena do 7 dní (možnost prodloužení až na 21 dní).

73 Kč
při platbě na dobírku i převodem

 


 

Doručení kurýrem Geis

Doručení následující pracovní den. O stavu zásilky budete informováni e-mailem. Po komunikaci s řidičem možnost změny místa a času doručení.

99 Kč
při platbě předem

129 Kč
při platbě na dobírku

 


 

VELKOOBCHOD SE SPODNÍM PRÁDLEM

Máte zájem o spolupráci a velkoobchodní odběr našeho zboží? Z českých značek distribujeme výrobky Andrie, Petrol Underjeansa jsme přímými dovozci spodního prádla a textilu značek Selene, Laura Biagiotti, Solo Soprani, Diadora, UMBRO, Cotonella, Emy, Jadea, Leilieve, Lormar, Lovelygirl, Sielei a dalších.

Pokud máte zájem, obraťte se na nás prostřednictvím emailu vermaligroup@gmail.com, uveďte Vaše kontaktní údaje a IČ. Po zpracování vás budeme kontaktovat za účelem dohodnutí formy spolupráce a dalších detailů.

 

Děkujeme a těšíme se na případnou spolupráci.

Vermali.cz

ZÁRUKA A REKLAMACE

Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců. Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením nebo mechanickým poškozením. Při praní a čištění prádla respektujte prací symboly uvedené výrobcem na etiketě.

Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně. Náklady na dopravu výrobku k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradíme my. Prosíme, zabalte výrobek řádně a do obalu odpovídajícího povaze zboží, aby při přepravě nedošlo k dalšímu znehodnocení produktu. Vždy je třeba připojit popis vady a kontakt na Vás. 

Reklamační řád

Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád v souladu s ustanoveními zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále také jen „občanský zákoník“) a z.č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, upravuje způsob a základní podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky uplatněna spotřebitelem. Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou.

Záruka

Na všechny výrobky je poskytována záruční doba dle zákona tzn. 24 měsíců od data převzetí zboží. Jestliže se objeví vada výrobku v záruční době, zašlete výrobek s daňovým dokladem a také s vyplněným dokumentem “Reklamační formulář” , který je ke stažení na našich stránkách u obchodních podmínek. Do něj uveďte popis vad a Vámi požadovaný způsob řešení reklamace. V jiném případě bude reklamace řešena v souladu se zákonem.

Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů ode dne jejího uplatnění.

Zboží je třeba doručit po případné předchozí domluvě na adresu: Podlesí I 5307, 760 05 Zlín v době trvající záruky, ta se o dobu vyřízení reklamace prodlužuje. Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba. Dále na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Za vadu nelze považovat změnu materiálu úměrnou délce užívání ani závady způsobené nesprávnou údržbou a používáním výrobku. Všechny zasílané výrobky procházejí pečlivou kontrolou.

Reklamační formulář

Reklamační formulář ke stažení zde

VÝMĚNA NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ - ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Pokud jste obdržel/a jiný výrobek, než jste objednal/a, obdržel/a jste vadný výrobek, nebo Vám nesedí v důsledku nesprávného výběru jeho velikost nebo střih, zašlete nám jej v zákonné lhůtě spolu s dokladem, nebo jeho kopií neprodleně zpět.

Zboží musí být nenošené a nepoškozené, v originálním balení, s nepoškozenými visačkami, tak jak jste jej obdržel/a. Vyztužené košíčky u podprsenek vkládejte pootočené do sebe, neprolamujte!
Neodstřihujte originální visačky u zboží, zboží s odstřiženou visačkou již nelze považovat za nové.

Pokud si přejete vyměnit za jiné zboží či velikost, nemusíte vytvářet novou objednávku, stačí do průvodního dopisu napsat Váš požadavek.
Pokud si přejete vrátit peníze, nezapomeňte uvést číslo vašeho účtu.

Při zasílání výrobků zpět, zvolte prosím, vhodný obal, aby při přepravě nebyl výrobek ani originální obal poškozen, nebo pomačkán.
Zboží poškozené při přepravě nelze vyměnit, nebo za takové zboží žádat vrácení peněz.

Adresa pro vrácení zboží:

Vermali Group s.r.o.
Podlesí 5307
Zlín 76005

Odstoupení od smlouvy

Dokument "Odstoupení od smlouvy" ke stažení zde.

 

ODBĚRNÁ MÍSTA

Vámi objednané zboží si můžete vyzvednout osobně, a to na jedné z 3092 poboček Zásilkovny. Pobočku, na kterou si chcete nechat zaslat zboží, vyberete v nákupním košíku. Výdejní místa Zásilkovny jsou rozmístěny po všech větších městech, ale i měnších obcích. Zde Vám přinásíme soupis poboček, kde všude si můžete Vámi objednané zboží vyzvednout osobně.

I. SMLUVNÍ STRANY

VERMALI GROUP s.r.o.
Benediktská 722/11
Staré Město
110 00 Praha 1, Česká republika
Kontaktní adresa: J.A.Bati 5542, 760 01 Zlín

Provozní doba: Pondělí a pátek: 9:00-17:00, případně po předchozí domluvě na 733 184 067.
IČ: 02693291, CZ02693291, Spisová značka: C 222405 vedená u Městského soudu v Praze(dále jen “dodavatel”)

a

fyzická nebo právnická osoba, která dokončí objednávku zboží/služby na webových stránkách tohoto obchodu (www.vermali.cz) nebo jakákoli další osoba která se zaregistruje, přihlásí se k soutěži či odběru novinek nebo objedná zboží telefonicky, e-mailem, osobně či jakýmkoli jiným způsobem
(dále jen “odběratel”).

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

II. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi dodavatelem/prodávajícím a odběratelem/kupujícím. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky.

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.vermali.cz

Podáním závazné objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami, jakož i reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Kupující je zároveň dostatečně informován před vlastním odesláním objednávky o možnosti seznámit se s obchodními podmínkami a reklamačním řádem.

Veškerý prezentovaný obsah na stránce www.vermali.cz , jako obrazy, fotky, text apod. je chráněn autorským zákonem (zákon č.121/2000sb) Jakékoliv kopírování , používání nebo publikování bez písemného souhlasu VERMALI GROUP s.r.o.je zakázáno.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online. V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

III. DODACÍ PODMÍNKY

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, ve lhůtě uvedené u jednotlivého zboží. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Zásilky doručujeme prostřednictvím České pošty, kurýrní společnosti Geis CZ s.r.o. v rámci České republiky, Slovenské republiky a společnosti Uloženka s.r.o.

Zásilky se vždy snažíme expedovat do druhého dne od přijetí objednávky, pokud je zboží na skladě, v opačném případě je třeba se informovat u prodejce. U zásilek do zahraničí se doba dodání může prodloužit o dva, až tři dny.

V případě velkého zájmu o zboží může dojít ke stornu objednávky z důvodu nedostupnosti určitých položek. V takovém případě přijměte naši omluvu. O případném vyprodání zboží budete informováni s dalším postupem a s odpovídající náhradou. Děkujeme za pochopení.

Zboží nemusí vždy odpovídat ilustrativnímu obrázku uvedenému u daného produktu (velikost, druh barvy).

IV. ZPŮSOB PLATBY

Platbu lze provést bankovním převodem na náš bankovní účet u Fio bank viz níže, nebo hotově při převzetí (tzv. dobírka). Při platbě je nutné uvádět variabilní symbol = číslo objednávky, které vám zašleme v potvrzovacím emailu. Platbu můžete provést také skrz platební bránu ThePay.cz, s.r.o.

Naše čísla účtů:
CZ: 2800551205/2010
CZ2720100000002800551205
FIOBCZPPXXX

EURO: 2000551215/2010
CZ8420100000002000551215
FIOBCZPPXXX

V. EXPEDIČNÍ NÁKLADY

K ceně zboží účtujeme expediční poplatek (poštovné, balné, příp. doběrečné). S výší poplatku je spotřebitel je kupující seznámen nejpozději při vyplnění objednávkového formuláře. V případě výše objednávky nad určitou hodnotu si dodavatel vyhrazuje právo snížit cenu expedičního poplatku na 0 Kč.

Zásilky doručujeme prostřednictvím České pošty, kurýrní společnosti Geis CZ s.r.o. v rámci České republiky, Slovenské republiky a společnosti Uloženka s.r.o.

Zboží zasílané kurýrní službou v rámci ČR při platbě předem 99 Kč, dobírkou za 120 Kč, Českou poštou 105 Kč, nebo prostřednictvím společnosti Uloženka s.r.o. za 56 Kč. V rámci zahraničí je poštovné jednotné 110 Kč.

Osobní převzetí je možné na provozovně ve Zlíně J.A.Bati 5542, 42.budova areál Svit, 760 01 Zlín. Zásilky se vždy snažíme expedovat do druhého dne od přijetí objednávky, pokud je zboží na skladě, v opačném případě je třeba se informovat u prodejce.

VI. PLATNOST CEN

Všechny ceny uvedené u příslušného zboží jsou platné do odvolání. Dodavatel je plátcem DPH. Uvedené ceny jsou tedy koncové. Dodavatel si vyhrazuje právo omylu, popřípadě technické chyby systému a v případě chybné ceny je oprávněn stornovat objednávku dle svého uvážení.Slevové kupóny nejsou sčítatelné. Poštovné ZDARMA nad určitou výši objednávky se počítá vždy z ceny PO uplatnění kupónu není-li uvedeno jinak.

VII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY UZAVŘENÉ ZA POUŽITÍ PROSTŘEDKŮ DÁLKOVÉ KOMUNIKACE

Spotřebitel může do 14 dnů v souladu s § 53(7) občanského zákoníku bez udání důvodu od smlouvy odstoupit a zboží vrátit / vyměnit. Dodavatel vrátí peníze za odmítnuté zboží do 14 dní od doručení odstoupení od smlouvy. Předpokladem je doručení vraceného zboží v původním stavu. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku). Dodavatel si vyhrazuje právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Příslušnou částku zašleme na Váš účet.

V případě, že žádáte o výměnu zboží nebo vrácení peněz, zašlete nám výrobek zpět bez známek používání, nepoškozený, včetně visaček a nejlépe v původním obalu spolu s účtenkou.

Při zasílání zpět volte vhodný obal, aby nedošlo k poškození zboží při přepravě. (Např. vhodným obalem pro zaslání podprsenky je originální krabička nikoli obálka).

Zboží poškozené při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu nelze vyměnit nebo za takové zboží žádat vrácení peněz. V takovém případě nebude zasláno zboží zpět odběrateli, ale bude připraveno k vyzvednutí odběratelem v provozovně dodavatele (viz kontakt na dodavatele).

Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

VIII. ZÁRUKA A REKLAMACE

Na prodávané zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců pro spotřebitele dle Občanského zákoníku. Postup při reklamaci zboží řeší reklamační řád, který naleznete na konci obchodních podmínek.

IX. VÝMĚNA/VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud obdržíte v důsledku nesprávného výběru výrobek, který Vám nevyhovuje svou velikostí, zašleme Vám jiný Vámi vybraný výrobek. Pro domluvení výměny nás kontaktujte e-mailem eshop@vermali.cz nebo telefonicky 733 184 067. Výměna zboží je zpoplatněna standardním poplatkem za poštovné a balné. V případě že chcete zboží vrátit, zašlete ho prosíme na kontaktní adresu a připište jakým způsobem si přejete vrátit peníze. Peníze vracíme bankovním převodem. Výměna / vrácení zboží je možná ve lhůtě do 14 dnů od převzetí výrobku odběratelem.

X. ŘEŠENÍ SPORU

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/. Kupující se rovněž může obrátit s žádostí o radu ohledně svých spotřebitelských práv na dTest, o.p.s. přes www.dtest.cz/poradna či na telefonu 299 149 009.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

XI. OSOBNÍ ÚDAJE

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Veškeré nakládání s osobními údaji zákazníků se řídí zákonem č. 101/2000 Sb., Zákonem o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších předpisů a ostatními právními předpisy platnými na území ČR. Zákazník svým svobodným rozhodnutím (tedy objednávkou na www.vermali.cz, přihlášením do newsletteru, účastí v soutěži) dává najevo, že si je vědom všech výše uvedených skutečností a souhlasí s dalším zpracováním svých osobních údajů pro účely obchodní činnosti provozovatele těchto stránek dokud svůj souhlas písemně neodvolá.

Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné a tento souhlas můžete kdykoli písemně odvolat. Dodavatel použije osobní údaje zejména pro vyřízení objednávky odběratele a za tímto účelem je může předat i pověřené třetí osobě. E-mailové adresy mohou být využity pro zaslání obchodních sdělení nevyjádří-li se zákazník (přihlášený do odběru newsletteru, účastník soutěže, objednávající po telefonu/emailu) jinak.

XII. KONTAKT NA DODAVATELE

VERMALI GROUP s.r.o.

Telefon CZ: +420 733 184 067
Telefon SK: +421 907 195 984
Adresa pro zasílání písemností a balíčků: www.vermali.cz, VERMALI GROUP s.r.o. J.A.Bati 5542, 760 01 Zlín

E-mail: eshop@vermali.cz
Web: www.vermali.cz
Dodavatel je zapsán v registru obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze